نوشته شده توسط : ایرج
«کما ۳» حمید عسکری اوایل اسفندماه  
 


میلاد ترابی خبر داد ؛
«کما ۳» حمید عسکری اوایل اسفندماه منتشر می‌شود ...





تک سانگ

: میلاد ترابی گفت :‌ سومین آلبوم رسمی حمید عسکری اوائل اسفندماه سال جاری راهی بازار موسیقی می شود. تنظیم کننده این آلبوم که از همراهان همیشگی حمید عسکری است، درباره این آلبوم گفت: این آلبوم در واقع آخرین آلبوم من در سال 89  است که منتشر می شود. در سال آینده .آلبوم هایی با خواننده های مختلف از جمله شهرم شکوهی, حسین توکلی, حسین سالاری، امین محمودی، علیرضا موسوی، خشایار فکی و ... منتشر خواهد شد که کار تنظیم قطعات این آلبوم ها با من بوده است.



به گفته میلاد ترابی آلبوم حمید عسکری، کمای ۳ نام دارد و ترانه سرایانی همچون علی بحرینی، امین بامشاد و خود حمید عسکری ترانه های آن را سروده اند.



ترابی در ادامه گفت: بیش از نیمی از قطعات این آلبوم را من  تنظیم کرده ام.در تنظیم قطعات دیگر ، فرشاد پارسی، امید حجت و مهران خالصی نیز همکاری کرده اند. کار ملودی و آهنگسازی این آلبوم نیز از حمید عسکری است.



ترابی درباره این که چرا این آلبوم همچنان با نام کما منتشر می شود، گفت:من دخالتی در این موضوع ندارم و این سوال را خواننده آن باید پاسخگو باشد.



وی در خصوص زمان انتشار آن نیز که بین ۴ تا ۷ اسفند است همین نظر را داد و در ادامه آن گفت:به نظر من مهم این نیست که یک آلبوم در چه مقطع زمانی وارد بازار می شود، بلکه مهم این است که آلبوم با چه کیفیتی به دست مردم می رسد. به اعتقاد من، موسیقی اگر موسیقی خوبی باشد در هر شرایطی می توان به استقبال مردم، خوشبین بود.چرا که مردم همه لحظات خود را با موسیقی پر می کنند .



میلاد ترابی نیز مانند بسیاری از موزیسن های پاپ در این دوره از جشنواره حضور ندارد. وی درباره دلیل این عدم حضور گفت:خواننده ای نیست که بخواهم همراه او به جشنواره موسیقی فجر رفته و برنامه اجرا کنم.ضمن این که وقت چنین کارها را نیز ندارم. ترجیح می دهم به جای این که این همه وقت بگذارم و تمرین کنم و در جشنواره برنامه اجرا کنم، به آهنگسازی و تنظیم آهنگهایم بپردازم.بخصوص این روزها که سرم به کار خودم است و در حیطه کاری خودم، بسیار شلوغ هستم.




:: بازدید از این مطلب : 1508
|
امتیاز مطلب : 120
|
تعداد امتیازدهندگان : 42
|
مجموع امتیاز : 42
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: